maanantai 14. heinäkuuta 2014

9 viikkoa!

Heipsan!

Eilen eli sunnuntaina 13.7.2014 täytin 9 viikkoa. Olen siis jo melkein iso poika. Selvisin ekasta yöstä uudessa kodissa ihan hengissä, vaikka se vähän koville ottikin. Päätinkin heti aamulla, kun olin aamukahvilla Ville-isin kanssa terassilla, että tästä tulee hyvä päivä:


Niinpä mä sitten puuhailinkin kaikenlaista, kuten juoksentelin ympäri pihaa, leikin mun uusilla leluilla, otin päiväunia (usein), söin ja....olin suloinen :)









Toisen yön mä nukuinkin jo ihan tukkina, kerran kävin vaan pisulla ja pari kertaa äiti mua silitteli. Mutta maanantainaamuna sitten 6.30 ilmoitin perheelle, että huomenta, se olis uusi aamu!

Ja kaikki oli just ihan ok :)

Palaillaan....

4 kommenttia:

  1. Hei Aku, onnea uuteen kotiin :)
    Olet kyllä reipas poika, eikä se mitään haittaa jos vähän on ikävä. Kyllä sinä pian totut ja näyttää olevan jo vauhti päällä. Uudessa paikassa riittääkin paljon tutkittavaa ja sitten on mukava vetäistä pienet tupsluurit :)
    Mukavaa kesää sinulle ja uudelle perheellesi! Paljon haleja ja rapsutuksia ja muiskut Tiitulta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Sirpa ja Tiitu, kiitti onnentoivotuksista, rapsutuksista ja muiskuista, hih 😊 Kyllä tämä nyt jo alkaa sujua. Tänään otinkin päivällä oikein jättipäikkärit, niin olen koko illan huidellut ja puuhastellut. Ja tiäks mitä, kauhee nälkä mulle tuli yhtäkkiä....piti nuolla kippo ihan puhtaaksi. Iskä oli ihan hämmentynyt ;) hyvää kesää teillekin! T. Aku ja perhe

      Poista
  2. Joo, noin se koiramaisen mukava elo alkaa: päikkäreitä, ruakaa, sylitystä ja leikkejä. Sä oot oikeen mallikas ja vanttera mäyräpoika. Tervetuloo plokimaailmaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kaverit! Tuskin maltan odottaa, mitä kaikkea elämä tuokan tuölessaan :) hauskoja kesäpäiviä teille! Aku

      Poista