torstai 21. elokuuta 2014

Sataa

Moikkelis!

Yks ilta mää olin menossa pissalle, niin voi kauhistus! Taivaalta tippu jotain märkää! Äiti sano, että se on vettä. Että siellä sataa. Sitten sitä vettä alko tulla ihan hirveesti, ja mää olin tyrmistynyt! Eihän tommoseen ilmaan voi mäyräkoira mennä, siällähä kastuu!!

Enkä mää sitte menny. Onhan niitä sisälläki ihan hyviä pissapaikkoja.

Syksy tulee. Mikähän sekin on? Kaikki vaan hokee, että syksy tulee. Onkohan se kiva? Tuokohan se herkkuja? Voinkohan mä pureskella sen varpaita? Jotenkin toi sataminen liittyy syksyyn, niin että se ei ole kyl kivaa...

Äiti sanoi yks päivä, että me mennään kouluun. Jännää. Menenköhän mä samaan kouluun ku Henna ja Eemeli? Menenköhän mä ekaluokalle? Tuleeko äitiki mukaan? (eiks se o vähän noloo?)


Tässä mä pelaan salkopalloa. Se on hauskaa :)


Toivottavasti ei sada ja toivottavasti syksy on kiva ja tuo paljon herkkuja!

Aku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti